Alla inlägg den 18 december 2015

Av Sofie - 18 december 2015 20:45

Herrejäklar vad det var mycket att göra idag på restaurangen. Har inte stått stilla någon minut utan fullt ös hela dagen (eller ja, 4½ timme). Fortfarande känns det tungt i bröstkorgen och i hjärtat just nu. Vet inte om det kommer gå att rädda det här mellan oss, vill dock fortfarande tro det.
Hade planer för oss nu i jul men vet ej vad som kommer ske med de planerna. Tråkigt nog.

Hur ser eran helg ut sötnosar? Själv vet jag inte , har inget jobb så jag tror helgen kommer bestå utav träning och träning , för att åter ingen skinra alla tankar.
Puss på er.

  

Av Sofie - 18 december 2015 09:39

Måste börja med att skriva att detta känns fruktansvärt jobbigt. Har inte direkt känt såhär förut, att det verkligen hugger och värker i hjärtat. Har aldrig förstått när folk har pratat om att de "känner hjärtesorg" men nu förstår jag det. Saken är den att det är jobbigt mellan mig och Jonas. Jag upplever hela situationen som väldigt jobbig. Att han inte längre bryr sig, att han skiter lite i mig. Han har fullt upp med alla sina projekt att han glömmer bort mig någonstans där bland alla projekt. Ser mig inte längre. Omfamnar mig inte längre. Han visar inte längre kärlek. Jag känner mig inte längre älskad. Detta ger mig väldigt ångest och jag tror jag varit uppe och bara gråtit de senaste nätterna. Varit ute på långa promenader sent på natten bara för att tankarna har svämmat över i huvudet.

Som rubriken säger så gråter mitt hjärta nu. Fruktansvärt mycket. Jag försöker göra saker, försöker inte tänka för mycket på situationen som är just nu, men det går väl sisådär med det. Jag bara önskar att han kunde sluta ta sig an så jävla mycket saker hela tiden .Han knappt sover eller äter och bara jobbar jobbar jobbar. Han får på något sätt ta ett val känner jag. Antingen fortsätter du jobba 200% men då kan vi inte ha någon relation, eller så får du faktiskt visa lite ömhet och uppmärksamhet till din flickvän. För det tycker jag inte är för mycket begärt.

Jag ska dra iväg och jobba idag, ska ta lunchruchen 11-15. Gjorde det igår med vilket gick sådär. Kan ju konstatera att jag typ fått träningsverk utav att bära massa tallrikar under gårdagen. Mina armar behöver verkligen tränas, haha. Men idag blir det jag och tallrikarna och diskberget igen. Sen ska jag försöka hitta någon julklapp till mamma som ska kosta mellan 100-300kr.  Har ju en hel gigantisk galleria att gå igenom så det lär ju inte vara så svårt?
Sedan drar jag hem till Jonas ikväll för att försöka lappa ihop den lilla relationen vi har kvar. Jag vill satsa och verkligen försöka men frågan är om han vill?

  

Av Sofie - 18 december 2015 09:31

Fick en läsarfråga för ett tag sedan
Louvisa : Hur ser en matdag ut för dig? :)

Vet ni? Jag är på allvar så jävla trött på att bli stämplad som sjuk .Det var min bakgrund, ja , men det är inte den jag skulle beskriva mig som idag längre. Det kommer alltid finnas inom mig, men det begränsar inte mitt liv längre.
Men för att svara på din fråga så äter jag vääldigt olika. Jag har dagar då jag småäter konstant genom hela dagen och andra dagar då jag knappt äter alls.
Är inte direkt hälsan själv heller. Dricker otroligt mycket energidryck och pepsi max samt äter mycket smågodis och glass. Svag för glass.

Kram på er alla!

  

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards