Direktlänk till inlägg 7 april 2016

My heart is broken and it can´t get any worse.

Av Sofie - 7 april 2016 20:27

Asså jag hatar livet just nu. Fuck my life, Ingenting kan få mig att le längre, få mig att vara glad och lycklig. Jag har liksom inget hjärta längre för det är så jävla krossat som det går att bli.
Ni vet att det varit jobbigt med Jonas länge. Vi har nog haft problem sedan i höstas igentligen. Från början småsaker som sen blev större och större. Ingen utav oss orkade bry sig om att jobba på vår relation eller verkligen kommunicera och prata med varandra om det som var jobbigt utan vi körde på och var egon och liksom sket lite i varandra och hur den andra mådde. Jonas tog mig för givet och jag blev fruktansvärt ledsen och kände mig övergiven och oälskad av honom vilket ledde till att jag gjorde dumma val som sedan i januari gjorde så att Jonas bröt upp med mig.

Förkrossad försökte jag gå vidare med livet, jobba med mig själv och förbättra mina dåliga sidor. Började gå hos psykolog och verkligen ge det ett ärligt försök. Jonas och jag bestämde (vad jag trodde) att vi skulle försöka på nytt, tänka mer på varandra och prata mer med varandra. Försöka jobba med våra dåliga sidor osv. Vi försökte i ett par månader och jag tyckte allt började kännas bra igen. Och Jonas värkade vara som vanligt, gosig och kramig med mig osv. Jag började må bra.

Sen kom bomben!!! Han dumpade mig åter igen nyligen då han enligt honom inte känner någonting längre. Jag frågade om det var något som hänt just nu och får då svaret att jag inte varit kär i mig på länge, inte ens den tiden nu då vi "provade ge varandra en ny chans". Han hade alltså ljugit om att vi var påväg tillbaka igen för att inte göra mig ledsen. Vad fan blir jag inte nu då? Saken är den att jag älskar fortfarande Jonas. Just nu vet jag inte på vilket sätt jag älskar honom men att jag älskar honom är ett faktum. Hur kan man älska någon som samtidigt i perioder gör en så illa? Varför älskar jag Jonas?

När vi träffades så var allting guld, verkligen asså. Han uppvaktade mig som ingen annan, var jordens goaste och finaste vän. Jag var då rätt sjuk i ätstörningarna och gick i behandling och han peppade och stöttade mig så mycket. Sa att han alltid skulle finnas där för mig och att han älskade mig. Att han alltid skulle vara vid min sida.
VART FAN GICK ALLT FEL.

Jag kan inte sluta gråta. Det går bara inte. Tår efter tår. Snart kan jag bilda en stor flod av alla mina tårar.  Det här gör för ont. Trodde jag att jag hade upplevt helvetet i januari så hade jag fel. NU är jag i helvetet. Vet inte ens om jag har Jonas i mitt liv som en vän längre , eller ens som en bekant. Jag är en person som har rätt svårt att hitta nya vänner (och behålla dom) och Jonas var en utav de få vännerna jag hade. Därför jag känner mig så otroligt ensam. Om jag överlever detta är jag starkast i världen , men just nu känns det inte soom att jag kommer överleva.

OM någon där ute går igenom liknande saker , kämpa på fina ni!

 


  

 
 
Angelica

Angelica

10 april 2016 21:12

:( vet inte riktigt vad jag ska säga för det finns ingenting jag kan säga som kommer få allt som gör ont att försvinna. Men ibland suger allting och kärleken kan göra riktigt jävla ont när hjärtat brister. Men låt det göra ont, gråt floder och låt det ta tid. Och prata om det om du behöver det, För det är så ditt hjärta kommer läka och DU KOMMER överleva det här även om det kanske inte känns så just nu. <3 och du har mitt nummer om det är nåt.

http://www.lovebyagge.for.me

Sofie

10 april 2016 21:31

Finaste finaste du !

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 27 november 2019 13:42


Har inte använt denna plattform på länge. Har väl typ inte orkat skriva, även om jag hade varit i stort behov utav det. Blir jävligt ledsen när jag läser mina tidigare inlägg, jämför med nu och inser att "nä det har fan inte hänt så mycket i mitt liv...

Av Sofie - 13 juni 2017 20:07

Nu är det sista veckan i skolan för mig, och jag kan ju verkligen säga att tiden har gått sjukt snabbt egentligen. Den 21a augusti 2016 startade utbildningen och jag tänkte då att "men guud det är ju hur lång tid som helst kvar tills juni 2017" men n...

OMG

Av Sofie - 20 maj 2017 00:10


Asså OMG vad längesedan jag bloggade. Sjuhelsike längesedan, haha. Typ sisådär ett halvår. Det händer på något sätt så mycket saker i mitt liv, rätt mycket kaotiska saker just nu. Mycket motgångar kan man säga. Ibland stannar man upp och tänker "hur ...

Av Sofie - 29 december 2016 23:52

Hehe, hejsan svejsan. Såg igår att jag la ut mitt senaste inlägg den 3e december vilket ju var ett bra tag sedan. Jag överdriver inte när jag säger att det har varit galet mycket i skolan för mig nu innan lovet. Vi har haft många scenredovisningar , ...

Av Sofie - 3 december 2016 19:47


Har ju alltid sagt det, att jag är en enorm känslomänniska. Många har irriterat sig och stört sig på detta. Som att det inte är okej att få visa sina känslor öppet. Här i vårat samhälle i Sverige ska man helst försöka hålla allting inom sig, inte öpp...

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards