Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Sofie - 11 juli 2010 22:00

Shuulelulu!

Idag har jag varit i Furuviks djurpark med min söta vän Josefin.  Vi har haft det supermysigt verkligen och vädret har varit toppen!

Dock viktigt att komma ihåg att dricka ordentligt ute när det är sådär varmt, någonting jag är så himla dålig på. Inte för att jag inte vill men jag glömmer ju jämt bort att dricka. En ovana jag har haft så länge jag kan minnas.

Vi har gått runt bland alla djuren och spelat på alla chokladhjul vi hittade, dock utan någpn vidare framgång hehe.   Guu vad kul det hade varit OM vi hade vunnit en 2kilos choklad.


                      


Det har på det stora hela varit en mysig dag och kvällen blev inte så tokig den heller. Åkte hem till pappa och grillade och sedan bar det av hem till mamma där jag satte mig ute på balkongen i solskenet med en STOR skål fylld med vanilj och kola glass. Så härligt att äntligen kunna äta glass och njuta av det efterråt. Någonting som skulle vart alldeles omöjligt för bara 2 månader sedan men nu går det!


       


Imorgon är det dags för mando igen, ser ikke fram emot det men jag har ju inget val. Jobbigt att det ska bli soligt imorgon också när jag sitter där och ruttnar.


/Sofie

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards