Alla inlägg den 29 juli 2010

Av Sofie - 29 juli 2010 14:43

Har inte mycket alls att säga. Det händer ingenting speciellt i mitt liv nu heller för den delen.

Jag är långledig ifrån mando nu eftersom min beh. går på semester tre veckor framöver så då var han så himla snäll och gullig så han lät mig få lite semester också. Det behövs verkligen semester därifrån kan jag säga. Har ju mer eller mindre vart där hela tiden sedan december förra året(förutom den lilla tiden då jag bara gick hemma).


Veckan har väl inte fört med sig några speciellt stora grejer. Har mest bara varit hemma, tittat på film, bakat, vart lite inne i stan och uträttad några ärenden. Idag hade jag faktiskt tänk gå och låna en eller två språkböcker och börja komma igång med pluggandet igen. Var ju faktiskt inne på kinesiska där ett tag och hade börjat läsa det litegrann men sen blev jag inlagd och hela kalaset lades på hyllan efter det. Men nu känner jag att jag verkligen vill börja igen. Så sjukt sugen på det språket. I den här världen måste man stå ut på ett eller annat sätt och språk är mitt sätt att stå ut på, min sak som gör mig unik.


Nu sitter jag här och kollat på Paris Hilton my new BFF, haha! LOVE IT!






Imorgon ska jag på bio med an annan mandoo-människa, Josephine. Ska bli skoj!


SEEE YA!

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards