Direktlänk till inlägg 8 november 2012

Namibia naankuse

Av Sofie - 8 november 2012 22:43

Asså åååh nostalgi. Såg på animalplanet ikväll och det går en serie där just nu ifrån N/aán ku sê , stället nere i Namibia där jag var hösten 2009. Fick extrema flashbacks, googlade lite på youtube och hittade massa filmer därifrån som jag tänkte lägga upp här nu. Får ni chansen, åk ner dit . Jordens bästa ställe.








Haha .. det får räcka nu. Ska inte bombardera med videos. Men gud som jag älskar det stället. Får gåshud av att se dessa klipp.

 
 
Ingen bild

sara

9 november 2012 15:18

Älskar spinnet på andra klippet! :)
Eftersom jag är i samma sits som du var förut, så undrar jag om jag får ställa lite frågor till dig på mejl eller facebook? (du behöver inte om du inte vill, men jag tycker du verkar ha kommit så långt och det inspirerar mig :)) kram

Sofie

9 november 2012 18:11

Vad söt du är, men tro mig , SÅ långt har jag inte kommit.
Men visst(heter Sofie Nyberg på facebook).
Kram!

 
Ingen bild

Sara

9 november 2012 20:04

tack! <3

 
Lisa

Lisa

11 november 2012 11:52

Hejsan! :)
Jag går 1an på Spånga naturbruks gymnasium i 3:an skulle jag och en kompis till mig vilja åka till tex det du varit på N/a'an ku
Jag undrar hur gammal var du när du åkte ner och hur gick det till? :) Vi ska få reda på mer sedan av våran skola, men under hur lång tid var du där? /Lisa

http://www.sunbeams.blogg.se

Sofie

11 november 2012 16:05

Kan svara dig på facebook :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 27 november 2019 13:42


Har inte använt denna plattform på länge. Har väl typ inte orkat skriva, även om jag hade varit i stort behov utav det. Blir jävligt ledsen när jag läser mina tidigare inlägg, jämför med nu och inser att "nä det har fan inte hänt så mycket i mitt liv...

Av Sofie - 13 juni 2017 20:07

Nu är det sista veckan i skolan för mig, och jag kan ju verkligen säga att tiden har gått sjukt snabbt egentligen. Den 21a augusti 2016 startade utbildningen och jag tänkte då att "men guud det är ju hur lång tid som helst kvar tills juni 2017" men n...

OMG

Av Sofie - 20 maj 2017 00:10


Asså OMG vad längesedan jag bloggade. Sjuhelsike längesedan, haha. Typ sisådär ett halvår. Det händer på något sätt så mycket saker i mitt liv, rätt mycket kaotiska saker just nu. Mycket motgångar kan man säga. Ibland stannar man upp och tänker "hur ...

Av Sofie - 29 december 2016 23:52

Hehe, hejsan svejsan. Såg igår att jag la ut mitt senaste inlägg den 3e december vilket ju var ett bra tag sedan. Jag överdriver inte när jag säger att det har varit galet mycket i skolan för mig nu innan lovet. Vi har haft många scenredovisningar , ...

Av Sofie - 3 december 2016 19:47


Har ju alltid sagt det, att jag är en enorm känslomänniska. Många har irriterat sig och stört sig på detta. Som att det inte är okej att få visa sina känslor öppet. Här i vårat samhälle i Sverige ska man helst försöka hålla allting inom sig, inte öpp...

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards