Alla inlägg den 16 mars 2012

Av Sofie - 16 mars 2012 13:34

Jag har haft min lunch-vila och ska åka hem om några timmar. Långpersmission. Då kommer jag inte komma tillbaks hit förns söndag kväll. Det känns så himla skönt. Så himla bäst.

Och jag VET att det kommer gå bra. Jag har bestämt mig för det redan nu innan jag åker hem.
Det ska bli skönt att få kommahem och få äta god mat som man verkligen tycker om. Inte mandos äckelmat. För to be honest smakar vissa saker här skit(kan även personal och patienter intyga). Så jag ska äta riktigt god mat nu i helgen.
Ska be pappa laga alla favoriträtterna. Och få ta den dricka jag vill. Ååååh himmelriket.
Och jag ska ha kul denna helg. Umgås med vänner, vara ute i livet och göra normala saker. Få känna att jag lever, på riktigt.

Min energi och personlighet passar inte här inne på mando. Den behöver vara någon annan stans. Jag behöver få utlopp för all min spralliga energi.


Lägger upp en liten videoblogg. Sedan peppar jag inför helgen. Ha en go helg alla.

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards