Alla inlägg den 8 april 2012

Av Sofie - 8 april 2012 21:04

Hey. Haft uppehåll i någon vecka nu.
Det har hänt ganska mycket den här veckan som jag varit borta. Ganska mycket jobbiga saker och jag har varit väldigt ledsen. Ingenting har egentligen funkat särskilt bra. Var med om en hemsk händelse förra helgen och några dagar senare bestämde sig läkaren på mando för att skriva ut mig.


Fine, det hade känts mer okej om han hade väntat någon vecka med att gjort det(med tanke på förra helgens händelser)eller iallafall förvarnat mig men nu var det verkligen helt "plötsligt". Hade inte någon aning alls om att han tänkte göra det, och jag är en sådan människa som behöver ett par dagar på mig och förbereda mig inför sådana stora saker(för att jag blir utskriven från mando är för mig en väldigt stor sak).

Dagarna efter hans beslut har varit jobbiga. Jag har mest hållt mig hemma, gråtit och känt mig helt förstörd, borglömt och missuppfattad. Känns inte som att de förstår mig. Och varför bestämmer de sig för att släppa mig just nu när jag mår som sämst och behöver stöttning? Sämst tajming. Jag fattar att de kanske behövde min sovplats för någon annan patient men de kunde väl ha haft kvar mig i behandling en tid till iallafall, när JAG ber om det.
Nä känner mig så ledsen och besviken så jag har egentligen bara lust att svälta ner mig igen i protest(fast jag vet att det samtidigt bara skulle göra saken värre).

Påsk har som sagt inte blivit så jävla bra. Känt mig ledsen, inte orkat vara social och inte klarat av att ätit så mycket. Dumma dumma dumma Sofie. Stupid stupid stupid. Har iallafall ätit lite godis. Men inte så bra med "vanlig" mat.

Hela mitt huvud är så snurrigt efter denna vecka så jag hoppas verkligen nästa vecka blir bättre och hoppas jag får chans att snacka med min behandlare en sista gång då innan jag skrivs ut helt.

Glad påsk på er alla iallafall!

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards