Alla inlägg den 10 oktober 2013

Av Sofie - 10 oktober 2013 11:14

En liten utvärdering nudå.
Det har gått 4 dagar sedan jag gav mig in på den här nya behandlingen. På min nya resa i livet. Även fast jag hatar att visa mina svagheter är jag nog ändå glad att jag gav det en chans. För det har varit jäkligt bra och lärorikt faktiskt. Allting blev t.o.m BÄTTRE än vad jag tänkt mig.

Den kunskapen jag fått. Det stödet jag fått. Jag kan nog nästan säga att de senaste 4 dagarna har gett MER än vad de senaste 10 åren gjort för mig. Då fattar ni hur galet jäkla bra det är!

Igår hade jag dessutom en toppendag. Igår eftermiddag var jag statist på Partaj i Kanal 5. Har skrivit på ett kontrakt att jag ska vara med där nu och 9 onsdagar framöver. Så.Himla.Kul
Dessutom känner jag många andra som ska vara med där. Vi statister kommer efter dessa nio veckor tillslut bli som en enda liten familj. Och det kommer bli som en släktträff varje onsdag vi ses. 
KAN VERKLIGEN REKOMENDERA FOLK DÄRUTE ATT VARA STATIST. DET BÄSTA JAG GJORT I MITT LIV.

På kvällen igår när allting slutade och jag skulle åka hem gjorde jag sällskap hem med en kille som jag lärt känna via olika inspelningar. Vet ni vad sötnosen gör? Han visste att jag nyss fyllt år så han hade köpt en present till mig som han gav mig innan vi åkte hem. Hur söt får en människa vara? Guud vad jag tycker om den människan.   

 

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards