Alla inlägg den 14 oktober 2013

Av Sofie - 14 oktober 2013 14:44

Helgen var rätt lugn. Lite arbete på lördagen men annars mest slappning.
Jag har umgåtts med den fina killen jag nyligen lärt känna. Jag tror att en vänskap börjar växa till sig. Och vem vet, kanske blir det även mer än vänskap?
 
Igår kväll såg jag mig själv i tv-programet "Partaj". Jag har varit statist där ett par gånger och igår kom mitt avsnitt på tv:n. Snacka om skum känsla av att få se sig själv i tv-rutan. Det var kul. Kände mig lite som en kändis. Ännu roligare var det när jag fick sms av andra om att de "sett" mig.   

Tyvärr var förra veckan den sista gången jag var med på Partaj för den här gången. Och som jag kommer sakna det. Sakna alla roliga och shyssta människor jag lärt känna på diverse inspelningar.

Men jag ska fortsätta kämpa. En dag är det kanske jag som kommer få den stora huvudrollen i en film eller tv-serie?

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards