Alla inlägg den 4 september 2013

Av Sofie - 4 september 2013 14:05

För någon månad sedan lagade mamma och hennes kille vår gamla cykel som varit sönder ett x antal år.
Sedan den dagen har det blivit rejält mycket cyklandes kan jag säga. Speciellt nu när jag inte har jobb. Håller på att få rejäla lårmuskler känner jag.
Jag hatar visserligen min kropp och känner mig konstant fet men en sak jag uppskattar med min viktuppgång är att jag orkar göra alla dessa fysiska saker som jag vill göra. Hade aldrig kunnat ge mig ut på en 2timmar cykelfärd i vintras eller i våras. Det finns inte ens på kartan.

Var ute idag och det var helt perfekt. Min cykeltur bestod utav:
Antal jobbiga uppförsbackar: 3
Antal gånger jag fick stanna och pausa : 1

Antal hästar jag såg : 22
Antal kossor jag såg : 15
Antal flugor som flög in i mitt öga : 9
Antal flugor som flög in i min mun: 2

För att summera det hela. Det är sjukt härligt att ta en cykeltur mitt på dagen när solen står som högst och vädret är sådär toppenfint. Och flugor är blinda, eller helt enkelt bara dumma i huvudet.

   

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards