Alla inlägg den 15 september 2013

Av Sofie - 15 september 2013 21:27

Mamma blev rätt ledsen när hon för några dagar sedan såg mitt deppade inlägg nedan.
Förlåt mamma.

Jag vill undvika att bara skriva om trista saker men vill samtidigt inte ljuga och säga att jag mår bra om jag inte gör det. Jag har jobbiga stunder men det betyder inte att varje dag är så. Vissa dagar är rätt fina också.

Helger över lag har varit helt okej. Jag har försökt sysselsätta mig så gott jag kunnat. Myst på katthemmet med mina små skruttungar i lördags och varit på filminspelning nu idag. Djur och skådespeleri. De två sakerna här i livet som gör mig glad, som gör mig lycklig. Vad tusan skulle hända om de sakerna inte fanns i mitt liv?

Träffade ett gäng härliga människor på filminspelningen. En kille som jag fick upp ögonen lite extra för. Charmig. Snygg. Trevlig. Hela paketet. Och jag min nöt glömde såklart att ta hans kontaktuppgifter innan vi skiljdes åt. Good job Sofie . Skulle fan slängt mig framför honom, ropat "kan jag få ditt nummer", haha. Eller åtminstone skrivit upp mitt nummer på någon lapp och givit honom.

Åter igen FÖRLÅT för mitt senaste inlägg. Var bara så ledsen tidigare i veckan. Två jobbiga samtal som inte alls gick den vägen jag hade tänkt mig. Kände mig arg, frustrerad. Irriterad. På att vissa människor inte värkar lyssna ett dugg på en.

Nu avrundar jag kvällen med filmen Good Luck Chuch.

Take care  

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards