Alla inlägg den 27 september 2013

Av Sofie - 27 september 2013 23:29

Denna vecka har jag haft rätt fullt upp faktiskt. Det började med att Baluba telvision ringde mig och undrade om jag ville vara med på en tv-inspelning. SÅKLART tackade jag ja till det då jag fortfarande inte skaffat något jobb.
Asså det är sånt här jag älskar. Verkligen älskar. Få en liten inblick i den där fantastiska tv och film- världen som jag tidigare bara kunnat drömma om.

Så i måndags spelade jag alltså in för tv-programmet Partaj. En serie i programmet som heter "Hollefjord High" och handlar om norska skolelever typ. Det var sjukt kul och som topppen på allting fick jag säga min första replik någonsin - PÅ NORSKA   . Men det gick kempe-bra och alla gav mig komplimanger.

Sedan var det torsdag och jag blev inringd till en inspelning av Hellenius Hörna ute på Lindingö någonstans. Även där hade jag skoj och träffade ett gäng helt otroliga och underbara människor.

Och nu idag gjorde jag yttligare ett avsnitt utav Hollefjord High. Skulle inte ljuga om jag sa att den här veckan har varit AWSOME. Jag behövde all denna energi och glädje för det jag ska gå igenom nästa vecka kommer inte bli kul. Så jag passar på att ha skoj nu medan jag kan.

  

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards