Alla inlägg den 10 september 2013

Av Sofie - 10 september 2013 23:29

Okej. Jag mår inte bra nu. Inte alls. Orkar inte ens gå in på detaljer utan låter ett gäng bilder beskriva hur jag mår och känner mig at the moment .
You can not allways be strong.


                   

Av Sofie - 10 september 2013 19:22

Hade en helt otroligt mysig helg. Började uppe hos morfar i Siljansnäs för att sedan på söndagen åka vidare ner mot Eksjö. Min bästa fina otroliga Emma fyllde nämligen år och jag passade därför på att åka ner och överraska henne. Och överraskad kan man verkligen säga att hon blev! Tycker sådana saker är så roliga. Roligt att överraska folk.
Fick dock endast en natt i Eksjö men bättre det än inget.

Imorgon ska jag provjobba på en vetrinärklinik. Spännande och nervöst. Går det bra har jag goda chanser att få jobbet. Går det dåligt....ja. Det vore så guldvärt om jag fick jobbet. Det är visserligen ett extrajobb men jag är glad för den lilla inkomst jag får. Need it big time.

Det märks att dett börjar bli höst ute. Känns mysigt men samtidigt jobbigt då jag alltid deppar ner mig på hösten. Den där förändringen i vädret, mörkret som kommer. Ush. Jag blir precis likadan på våren. Deppig, mer ledsen än normalt. Säsongsdepression ?

 

 

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards