Alla inlägg den 18 september 2013

Av Sofie - 18 september 2013 20:37

Har gjort det nu. Mött en utav mina största rädslor. Och trots tårar fixade jag det.

Jag ÄR starkare än vad jag tror...

Av Sofie - 18 september 2013 15:13

Tänker utmana mig själv riktigt rejält idag.
Jag är ju hemma just nu och har varken jobb eller plugg. Ska förhoppningsvis börja jobba nästa vecka men tills dess  har jag ledigt.

Tänkte åka till badhuset och simma idag. Dels för att jag har känt mig sugen på det rätt länge plus att jag behöver röra på mig lite om dagarna så det inte blir så att jag bara sitter hemma i soffan. Jag tänker också utmana mig själv med att gå i badkläder. Tror inte jag har gjort det på flera år. Speciellt inte nu när jag är normalviktig.

Kan inte påstå att det känns helt okej . Tanken på att visa mig så lättklätt är skrämmande men det är bara att bita i det sura äpplet. Utmana sig själv för att komma framåt. Jag är min egna behandlare.
Dessutom sitter alla mina bikinis bra på mig nu för en gångs skull. De hänger inte längre.


Uppdatering om hur det gick sedan. Chao!


Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards