Alla inlägg den 18 januari 2016

Av Sofie - 18 januari 2016 18:03

Varit på intervju idag på Huddinge zoo.  Intressant. För mig är det otroligt viktigt att få jobba med något jag tycker om. Jobbet ska kännas roligt annars vill man liksom inte jobba vidare eller stanna en längre period.
För mig är djur och film/tv det jag tycker allra mest om. Så att kanske får chansen att få jobba med en utav de sakerna, djur, skulle vara superhärligt! Fick träffa ägarna , som var väldigt trevliga och ja vill inte ta ut för mycket i förskott, men det kändes som chansen för att få det jobbet var rätt så stort. Arbetstiderna var också sådär superbra och skulle passa mig toppen i.o.m att dom inte behövde folk på helgerna, utan det var bara mån-fre vilket är bra för mig som spelar teater varje helg ändå. Så håller mina tummar och tår så får vi se vad som händer.

 

  

Av Sofie - 18 januari 2016 16:59

Jag har just nu förlorat min bästa vän i hela världen, min älskade Jonas.
Har gjort många misstag i livet, men detta är nog mitt största misstag ever.  Jag har gjort fruktansvärda saker och just nu är vi inte längre tillsammans pga mig. Jag har svikit och sårat den personen jag älskade allra mest.
Vet ni, det här är ett sånt här tillfälle då man tror att man drömmer en hemsk mardröm och hoppas man ska vakna upp nästa dag och inse att det var just en mardröm. Men det är är ingen mardröm utan verkligheten.
Jag bara ber att denna "mardröm" snart ska gå över och att allt ska återgå till det normala. Även om det inte kommer att bli så så kan man väl fortfarande få drömma? Och ha hoppet uppe.
Inser hur mycket av min tid och själ jag har gett till denna människa och helt plötsligt blev allt så tomt nu. Jag har alltid vetat att han betyder mycket för mig men att han betyder såhär mycket har jag aldrig förstått förns nu.

   

Älskade vän, med tiden ska vi finna varandra igen. Någon dag i framtiden kommer jag åter igen få vara i din famn och älska dig av hela mitt hjärta. Jag älskar dig och är beredd att vänta på dig om du så behöver det. Du får ta tid på dig att smälta det som hänt oss nu och oavsett om det tar 1 månad, 6 månader eller 1 år innan vi hittar varandra igen så ska jag vänta in dig.

  

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards