Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Sofie - 4 maj 2010 10:29

Hallojsan


Är nu för tiden inlagd på mandometerkliniken, och har varit här i två veckor nu. Allting böjar bli sjukt tråkigt och jag känner mig mer och mer rastlös för varje dag. Om jag ändå kunde få kunna komma ut om dagarna , få lämna kliniken om så bara för en liten stund men nä det får man inte minsann.


Tydligen är jag även i för dåligt skick också då jag måste sitta i rullstol för tillfället. ... Förstår inte, jag har ju ben, MINA EGNA BEN att gå med , så varför får man inte använda sig utav dem då? Jag kräver inte mycket, bara att få gå lite korta sträckor, slippa bli körd och skjutsad överallt. Fybubblan vad det suger!


Är väl ändå det bästa stället för mig nu det här, även fast jag inte kan erkänna det till 100% riktigt menmen. Känner mig stor som ett hus, magen spränger och gör såå ont efter varje gång jag ätit och jag känner mig så uppblåst. Man SER fysiskt på mig om jag är nyäten eller ej. Och man känner det. All personal säger att det kommer gå över så småning om men jag har i nuläget mycket svårt att tro det. Ajja, ta hand om er där ute.


Pussiluss


 

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards