Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Sofie - 5 maj 2010 09:27

Jag känner mig så sjukt irriterad på allt och alla här just nu. Mest irriterande är rullstolen som ständigt hänger efter mig vid det här laget. Fattar inte varför JAG måste sitta i den! Kan inte se att läget är så pass "allvarligt". Kan inte se mig själv som så liten och tunn att det ska vara nödvändigt, men någon har väl tydligen bestämt det ändå. Hoppas bara jag kommer ur den snart snart för det bara spritter i mina ben nu.


Ska få höjning på mitt matschema imorgon , höjning = mer mat vilket inte känns kul direkt. Känns jobbigt att jag ska behöva äta mer samtidigt som jag inte får röra på mig alls. Men de enda de vill är ju att få upp mig i vikt så det är väl ända lösningen. Guu känns som om jag knappt klarar av att få i mig det jag har på mitt schema nu. Magen värker otroligt efter varje måltid och jag mår sjukt illa. Då känner man sig inte sugen på att äta MER direkt. :/


Nu är det dags för 10mellis som för mig just nu består utav 2dl proviva och en frukt... Det ska jag nog fixa iallafall. Det är inte allt för mycket.


puss

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards