Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Sofie - 23 maj 2010 11:10

Var hemma på permission igår, för första gången på nästan 5 veckor. Det kändes hur jäkla bra som helst, hade saknat hemmet. Var först hemma hos pappa en liten stund och låg ute och solade på hans tomt. Vädret var ju verkligen tiptop igår så man kände inte alls för att vara inomhus. Tog mitt 3-mellis ute i den härliga solen samtidigt som jag läste igenom alla skvallertidningar jag samlat på mig genom åren(de var en hel del). Senare kom en gammal kompis förbi och vi satt ute och snackade om allt mellan himmel och jord. Like her a lot a lot


Senare var jag lite hos mamma och bytte ut lite gamla trista kläder mot nya somrigare klänningar/tunikor. Kände mig mycket fin! Sedan bar det av mot pappa igen och det blev wook till middag innan jag såg lite på tv och sedan var jag tvungen att åka tillbaka till mando  .

Hate it, but what can I do?


Pratade med min behandlare idag och han sa att snart , väldigt snart får jag ta bort rullstolen.. Glädjerooop! Känns så himla bra.. Få slippa åka i den.

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards