Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Sofie - 7 maj 2010 13:15

Har total bevakning på mig just nu och det suger. Allt pg.a min enligt dem dåliga fysik. Igår fick jag ett blodsockerfall eller ngt skit och fall ihop på toaletten. Det var inte särskilt kul men nu mår jag ändå bättre.


Var ute med några patienter idag och åt på resturang - ångest med stora bokstäver. Beställde någon lax med pressad potatis som jag såklart var tvungen att äta upp. Hade tänkt lämna hälften för det kändes som så himla mkt när jag lade upp maten på tallriken. Gigantisk jävla portion, och ändå säger min behandlare att jag har en bit kvar innan jag äter full portion. Hur i helvete kan man äta mer än vad jag gör just nu? Omöjligt. Äter fan som en hel karl, som Gunde Svan typ. Och då rör jag ändå inte på mig utan sitter i rullstol. Vill bara ur den nu, men då måste min vikt gå uppåt tyvärr. Nu har det stannat av, t.o.m gått ner lite.


Ska försöka hålla ut under helgen nu, hur jag nu gör det.


puss

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards