Alla inlägg den 3 september 2012

Av Sofie - 3 september 2012 22:27

Hey vilket deprimerande inlägg jag skrev igår(eller var det i förrgår?). Anyway. Har inte direkt mått på topp, av många olika skäl.
Har haft riktigt mycket äcklig ångest och tjock-känslor de senaste dagarna. Tror att mitt psyke börjar komma ikapp nu och jag börjar tänka så jävla mycket. Jag har även varit sjuk med feber, huvudvärk, magkramp osv de senaste veckorna vilket har påverkat mig både psykiskt och fysiskt. Har inte haft ork till någonting och inte orkat hitta på saker om dagarna vilket har gjort så jag mest glidit runt hemma, vilket i sin tur gjort så jag blivit sådär sjukt rastlös och när jag är rastlös börjar jag tänka massa onödiga dumma tankar och så fortsätter ekkorhjulen.

Nu vet jag ju faktiskt innerst inne att jag inte är tjock. Jag är inte tjock. Inte det minsta. Men jag har gått upp en hel del i vikt under den här sommaren och det känner jag faktiskt av nu. Har inte tänkt på det förns nu i helgen och även fast jag på ett sätt är glad och stolt att jag lyckats ta mig upp så pass mycket i vikt på egen hand är det också en del av mig som tycker att det är jobbigt. För lets face it, viktuppgång kommer alltid på ett eller annat sätt vara känsloladdat. Det är det för alla med en ätstörningsproblematik.
Men sedan är det upp till var och en vad man väljer att göra av de där dumma tankarna.

Det var iallafall en bättre dag idag. Var i skolan och pluggade fysik och kemi. Det är svårt och jag känner mycket prestationskrav i skolan men jag försökte se de positivt ändå . Jag är inte och kommer aldrig bli bäst i de ämnena.

Har så himla tråkigt och ser på dokumentärer just nu. Har ingen skola  imorgon så passar på att vara uppe extra länge idag :) .



Planerna för imorgon får ni senare imorgon... Men det blir nog en bra dag imorgon med hoppas jag!*

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards