Alla inlägg den 7 juli 2015

Av Sofie - 7 juli 2015 23:23

Jag är fortfarande sjuk. Haha, så fail. Har varit sjuk för länge nu. Har ständigt ont i halsen och öron samt lock för öronen. Hör liksom inte ens när jag själv pratar längre. Får gå till läkaren snart om det inte går över. Har dock så jävulskt mycket jobb och är typ aldrig ledig och hinner vila upp mig så där kanske vi har en stor faktor till varför jag aldrig blir frisk. Nu i helgen tex då jag hade ledigt var jag ändå tvungen att repa teater hela dagarna då vi hade heldags-rep med teatergruppen. Inte för att det inte är kul men jag hade egentligen behövt ligga inne och bara vila.

Nu denna vecka jobbar jag mån, tis och ons, ledig på tor och fre men jobbar sedan i helgen. Jag ska egentligen vara glad att jag har ledigt tor och fre då man i vanliga fall jobbar 6 dagar i veckan. Ska inte klaga, det är kul , men min kropp är verkligen SÅ ovan vid att jobba såhär "mycket" och protesterar vilt samt att jag faktiskt har någon infektion i kroppen och allt blir så pass mycket jobbigare då. Jag känner min kropp och när den inte mår bra.
VÄGRAR må såhär hela sommaren. Snacka om att fucka upp sin sommar då liksom.

Borde egentligen sångöva som en dåre också inför teatern i augusti men min hals har som sagt gjort så ont att det varit lönlöst tråkigt nog. Många måsten just nu känner jag.

Ta hand om er
  

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards