Alla inlägg den 27 juli 2015

Av Sofie - 27 juli 2015 23:43

Jag känner mig så trött och matt i både kropp och knopp. Jag går på högvarv om dagarna när jag jobbat, är nästan helt hajpad och hög på energi och jobbar så jävla hårt till att när jag kommer hem vara helt slutkörd och stupa ner i soffan. Är så trött så tårarna bara forsar och jag vet inte helt varför. Men jag känner mig så fruktansvärt fruktansvärt ledsen. Kanske är det bara pga tröttheten, men kanske kan det också vara någonting annat djupare?

Gråter iallafall massor om kvällarna. Varför blir det så egentligen? Vad är det med kvällarna som är så oerhört jobbigt. Enda kvällarna då jag inte gråter är om jag sover med Jonas, men vafan, ska jag inte kunna klara av att sova själv eller?

Är ledig idag (SKÖÖNT) men ska upp 7.30 för att ringa vårdcentralen. Ringde dem i eftermiddags och fick prata med en snorkig tant som sa åt mig att "hon kunde minsann inte hjälpa mig utan jag fick vara så god att ringa imorgonbitti". Ajaj sir.

  

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards