Direktlänk till inlägg 20 januari 2016

I will try to fix you

Av Sofie - 20 januari 2016 00:14

Jag ligger sömnlös om nätterna. Kan bara inte sluta gråta, kan inte få stopp på tårarna. Har nog aldrig känt såhär förut. Det gör så jävla ont i hjärtat. Hela kroppen protesterar och stänger av sig. Jag visste inte att kärlek kunde göra såhär ont. Han jag älskar mest av allt i hela världen vill inte vara med mig. Jag har de senaste dagarna upplevt en ångest så hög så jag inte trodde det gick att ha. Min rygg är helt pajjad nu igen då det mesta av ångesten värkar ha satt sig i ryggen. Lär bli ett besök hos fru naprapat inom närmsta veckan.

Hur lagar man ett brustet hjärta? Hur klarar man av olycklig kärlek? 
Jag kan verkligen fortfarande inte förstå. Inte förstå att det inte är vi två. Han är den jag tänker på när jag vaknar och den jag tänker på när jag somnar. Drömmer om honom och ser honom överallt. Allt jag gör i vardagen påminner mig om Jonas.

Ser inget ljus i det hela . Ser bara mörker just nu. Kan inte koncentrera mig. Varken på jobb eller plugg. Jonas finns i tankarna hela tiden. Och jag vet inte hur lång tid detta kommer ta men det känns som det kommer ta lång tid att släppa honom


ÄLSKADE VÄN. SAKNAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET

 


  

 
 
Angelica

Angelica

20 januari 2016 12:02

:( <3 vill du/orkar du prata så är jag bara ett meddelande/samtal bort. jag kommer ner till Stockholm på fredag och stannar över en vecka om du känner att du vill ses.
MASSOR AV KRAMAR!

http://www.lovebyagge.for.me

Sofie

20 januari 2016 13:56

Träffar dig gärna!
Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 27 november 2019 13:42


Har inte använt denna plattform på länge. Har väl typ inte orkat skriva, även om jag hade varit i stort behov utav det. Blir jävligt ledsen när jag läser mina tidigare inlägg, jämför med nu och inser att "nä det har fan inte hänt så mycket i mitt liv...

Av Sofie - 13 juni 2017 20:07

Nu är det sista veckan i skolan för mig, och jag kan ju verkligen säga att tiden har gått sjukt snabbt egentligen. Den 21a augusti 2016 startade utbildningen och jag tänkte då att "men guud det är ju hur lång tid som helst kvar tills juni 2017" men n...

OMG

Av Sofie - 20 maj 2017 00:10


Asså OMG vad längesedan jag bloggade. Sjuhelsike längesedan, haha. Typ sisådär ett halvår. Det händer på något sätt så mycket saker i mitt liv, rätt mycket kaotiska saker just nu. Mycket motgångar kan man säga. Ibland stannar man upp och tänker "hur ...

Av Sofie - 29 december 2016 23:52

Hehe, hejsan svejsan. Såg igår att jag la ut mitt senaste inlägg den 3e december vilket ju var ett bra tag sedan. Jag överdriver inte när jag säger att det har varit galet mycket i skolan för mig nu innan lovet. Vi har haft många scenredovisningar , ...

Av Sofie - 3 december 2016 19:47


Har ju alltid sagt det, att jag är en enorm känslomänniska. Många har irriterat sig och stört sig på detta. Som att det inte är okej att få visa sina känslor öppet. Här i vårat samhälle i Sverige ska man helst försöka hålla allting inom sig, inte öpp...

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards