Alla inlägg den 22 juli 2016

Av Sofie - 22 juli 2016 23:06

Knappt sovit inatt då jag dragit på mig någon urinvägsinfektion. Så typiskt. Drabbas ofta av det tycker jag, åtminstone två gånger per år. Senast var nu i februari.  Med andra ord skippade jag jobbet idag. Tekniskt sätt så har jag semester från Djurakuten nu så jag borde inte känna mig så jävla dum. Problemet är bara att under min semester har jag jobbat på Bring citymail som bud . Och jag vill gärna inte vara borta därifrån allt för mycket. Jag vet att det bara är ett tillfälligt jobb (ska ju tillbaks till djurakuten sen) men ändå.

Gav mig ut en stund på dagen och träffade Maria och Marie. Fina fina vänner. Vet inte vad jag skulle göra utan dom? Sen Jonas försvann så har dom funnits där som en stor hjälpande hand och stöttat så himla mycket. Vi var ute och åt på en vegansk restuarang och jag som inte hade någon vidare aptit åt en raw-food boll. Sedan efter en vandring ute i solen åkte jag till en annan ände av stan för att träffa en annan vän, Mathilde, som jag inte träffat på över tre år nu. Det var intressant och givande att umgås med henne. Hon är även hon en väldigt fin och bra människa.

Som ni märker försöker jag fortfarande desperat fylla tomrummet inom mig. Är väl det jag är. Desperat



  

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards