Alla inlägg den 27 juli 2016

Av Sofie - 27 juli 2016 23:42

Dom här dagarna på bring har verkligen varit tuffa. Vi har verkligen haft tur i Sverige, spec Stockholm, som fått så himla bra väder. Det är dock pain in the ass att jobba som brevbärarbud under dessa förhållanden. Tufft att cykla runt i stekhet sol med massa post. Jag har haft oturen att få alla jobbiga vändor med långa branta uppförsbackar. Är ju helt slutkörd innan jag ens kommit fram till utdelningsstället. Snacka om motion för benen. Men jag får ju en gratis solbränna trots allt så jag ska inte klaga. Dock är man trött på kvällarna när man kommer hem, sjukt trött.

Tror nog heller aldrig jag haft så många blåmärken som jag har nu. Mina ben är mer blå/lila än vad de är bruna.
Orkar inte med så jättemycket när jag kommer hem mer än att dega framför soffan. Håller dock på att skriva lite på en bok samt skriver på en enmansföreställning. Båda handlar om mig och mitt liv. Vilket litet ego jag låter som, men jag tror detta kommer bli någonting stort och kraftfullt. En stor del kommer handla om psykisk ohälsa. För jag vill verkligen informera och inspirera folk med min resa jag gjort de senaste 10 åren och vad jag har lärt mig utav detta.

Kvällen, eller ja natten, kommer avslutas med att se på Hunger games.



  

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards