Alla inlägg den 24 juli 2016

Av Sofie - 24 juli 2016 20:10

Det är verkligen lustigt hur helgerna som jag brukat hata nu har blivit tvärtom , dom jag verkligen längtar till. 
Försöker fylla mina helger med så mycket socialt umgänge som det bara går.  Helgen som har gått har spenderats med 5 olika människor som jag tycker mycket bra om, en övernattning med två stycken av dom. Somliga kanske tycker att det kan bli lite för mycket , att man ibland kan må bra av att vara ensam ibland. Jag är helt tvärtom. Hatar att vara ensam mer än 1 dag.

Hade en väldigt fin lördag med tre utav dessa personerna. En utav dom har jag inte träffat på säkert två år då hon bor i Örebro för närvarande. Satt och picknikade i gräset medan vi åt bullar och kanelknäckebröd (obsessed). Efter det fortsatte kvällen i ätandets tecken. Vi var och handlade och lagade sedan sushi vid typ 22.30 på kvällen. Snacka om att jag var döhungrig by that time. Fick lära mina vänner hur man gjorde egengjord sushi och kände mig som en riktig stjärnkock. Sedan tog vi en nattpromenad och gick hem och frossade i glass. Jag har inte ätit så mycket glass på länge och fick på riktigt lite ångest utav allt jag smällde i min. Provade proteinglassen LOHILO med smak av salt karamell. SÅ SJUKT HIMLA GOD. Efter att ha slukat den åt jag en rawfood glass. Allt detta vid 2 på natten. Förvånad att jag inte gick upp 3kg den natten. Försöker äta godsaker ändast på helgerna då jag är på tok för sockerberoende just nu. Går väl sisådär med den saken, but at leat i´m trying.



 


KISSES
  

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards