Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Sofie - 17 februari 2014 23:51

Imorgon startar jag upp en ny period i mitt liv. Jag kommer starta ett nytt jobb imorgon och det ska bli så himla skoj! Jag har inte jobbat på riktigt sedan i augusti så man kan verkligen säga att jag är sugen på att jobba.  

Jag har ju som plan att dra ner till Kangaroo Island i antingen oktober eller november och då behöver jag pengar för det. Pengar för resan och ca 25 000 för visumet. Jag har hoppat in lite och hjälpt min kompis på hennes hunddagis under hösten men det gav inte särskilt mycket. Nu har jag åtminstone deltidsjobb. Ska dock erkänna att det känns nervöst, och det har kommit upp en hel del tankar under dagen om att  "kommer jag verkligen klara det här". Kanske det blir för tufft att gå ifrån ingenting till deltidsjobb? Äh, vad tusan , jag gillar ju att vara i farten och jobba. Jag blir ledsen när jag bara går hemma. Som idag tex, kände av i både halsen och huvudet att jag inte var helt kry så bestämde mig därför för att stanna hemma och vila upp mig inför morgondagen. Dock skulle jag egentligen gått på en tv-inspelning idag men fick lov att ställa in den. ÅNGEST! Känns som att alla tv-bolag hatar mig nu när jag ständigt ställer in alla saker. Förstår dem. Vem skulle då vilja ha med en? MEGAÅNGEST!

Måste sova nu, berättar mer imorgon om hur det gick . Wish me good luck!!

  


Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards