Alla inlägg den 21 februari 2014

Av Sofie - 21 februari 2014 16:10

Yes, jag har feber igen. Hur lyckas jag? Seriöst så har jag haft feber/varit sjuk till och från sedan september. Borde nog gå och ta lite prover någon dag nästa vecka.

Hatar, asså verkligen HATAR att behöva ligga hemma. Speciellt då det nya jobbet har börjat. Jag gick dit i onsdags iallafal, trots att jag kände mig lite halvdålig. Huvudvärk och halsont. Jobbade 10-17 och sedan var det personalmöte till 21 , så mellan 10-21 var jag på jobbet. Var trött så jag grät när jag kom hem samt hade fruktansvärda smärtor i axlarna. Är det någon mer än jag som får smärtor i axlarna när ni är sjuka?



Så jag har spenderat dagen framför tv:n , kollat igenom det mesta på Netflix och haft det allmänt tråkigt.
Just nu för tillfället har jag ett par små kakor som väntar i ugnen. Mamma fyller år idag så jag bestämde mig för att baka någonting gott till henne. Bidra med det jag kan just nu. Så ett dussin hallongrottor väntar på henne när hon kommer hem ikväll. Snälldotter91.

 

Ha en fin fredag!!

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards