Alla inlägg den 25 februari 2014

Av Sofie - 25 februari 2014 15:58

Ännu en ny vecka!
Jag försöker se positivt på tillvaron för tillfället då denna vecka kommer bli en rolig vecka. Måndag, onsdag och fredag ( + kanske helgen) ska jag jobba på Himmelska hundar. Jag älskar mitt jobb mer för varje pass jag jobbat. Kommer inte kunna sluta tjata om hur bra det stället är :) . Dessutom har jag blivit riktigt duktig också och lärt upp mig snabbt. Något pass till och jag kommer vara en mästare på espresso-maskinen. Asså den lyckan som uppstår när man lyckas göra en perfekt latte, den lyckan är obeskrivbar!

Jobbar visserligen bara "extra" just nu så jag söker ju andra extrajobb samtidigt som jag jobbar. Ska försöka få in en fot på det andra hundcafét Coffee and friends också. Var där i dag men ska komma tillbaka nästa vecka då ägaren var bortrest. Det allra bästa läget vore ju om jag skulle lyckas få jobb där också, så kan jag typ jobba extra både på Himmelska hundar OCH Coffee and friends. Det vore ett drömläge. Får man drömma om det?


Jag tror jag är lycklig just nu idag. Brukar oftast inte känna att jag får vara lycklig och glad men just idag struntar jag i det. Dessutom får jag kärlek från finaste tjejerna på capio också. Kan man vara annat än glad då?   

     
HIMMELSKA HUNDAR I MTTT HJÄRTA!


  

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards