Alla inlägg den 22 februari 2014

Av Sofie - 22 februari 2014 22:29

Lallalalal, feber idag igen! Men förhopppningsvis är det sista dagen idag. Blev så ledsen då jag inte kunde jobba(skulle egentligen jobbat fredag, lördag och söndag denna vecka). 

Känner mig som en gris när jag bara ligger i soffan och käkar. Känner mig lika snygg som en strandad val ungefär.
Det lär väl bli att vara hemma imorgon också så att jag kan jobba järnet på måndag istället. Jag har visserligen bara jobbat 2 pass hitills but I gotta say that I love my job   . Det är ett sånt mysigt ställe, hela atmosfären är så mysig. Och mina chefer är helt störtsköna. 


Någon som såg melodifestivalen ikväll btw? Måste säga att de inte har levererat lika starkt i år som tidigare år, tyvärr. Är dock glad över att Alcazar gick vidare ikväll. Barndomsidoler för mig liksom. 


Ha en fin kväll!


  

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards