Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Sofie - 2 augusti 2011 10:44

Det är augusti. Helt sjukt!
Sommaren är nästan över nu. Fast ändå är det kokhett utomhus. Jag måste säga att det här sommaren inte har blivit riktigt som jag tänkt mig. Det har varit en ganska rutten sommar faktiskt med massa sjukdom och andra små skitsaker. Så jag hoppas av hela mitt hjärta att nästa ska bli bättre. Även om det har varit lite ljusglimtar här och var.


Jag var så ledsen så ledsen i söndags. Det var en sån där helt sjukt dåligt och deppad dag och allt blev bara fel till en början. Dock så åkte jag in till stan för att träffa Angelica på eftermiddagen och det blev min räddning. Tack sweety, you made my day   .

En av de sakerna som gjorde mig mest deprimerad var alla dessa jobbansökningar som jag ständigt gör och som jag aldrig får svar på. Snart ger jag fan upp! Hur svårt ska det behöva vara att få ett extrajobb här i Stockholm? Samtidigt känns det som om vissa bara flyter in på bananskal och får varenda litet jobb de söker. FYFAN vad livet är orättvist ibland.


Kändes lite som mitt liv var över där ett tag. Som att jag aldrig kommer få någon inkomst och aldrig kommer kunna uppfylla de drömmar jag har i framtiden. Utlandsstudier, volontärresor. Goodbye.


Iallafall. Veckans planer är;

  • Söka ännu fler jobb
  • Åka in till stan någon dag och se pride
  • Köpa studieböcker till skolstarten
  • Börja läsa lite i böckerna
  • Träffa en gammal barndomskompis




Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards