Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Sofie - 25 augusti 2011 04:54

Har upprop på univetsitetet idag och är sjukt nervös. Kanske egentligen är värsta lilla skitsaken men nä jag är verkligen nervös. Vilken normal människa skulle annars kliva upp 04.00 på morgonen? Det har inte gått att sova inatt. 3 timmars sömn är vad jag har fått. Det knäppa är att jag inte alls känner av det för tillfället. Tröttheten kommer väl i eftermiddag eller ikväll gissar jag på. Lär däcka i sängen när jag kommer hem idag.

Naturvetenskapligt basår nu då. Det jag är mest rädd för är matten. Jag har aldrig varit någon mattesnille. Alltid haft lite svårt för det. Men man klarar ju allting bara man försöker heter det ju. Så jag får försöka och göra mitt bästa.
En sak som känns bra är iallafall att jag känner en annan som ska börja basåret tillsamans med mig. En person som gick i min gamla klass förut men hoppade av den skolan och bytte skola. Men nu får vi träffas igen, efter ungefär 3 år. Ska bli kul!


Många tankar snurrar i lilla Sofies huvud nu denna morgon. Nu ska jag varva ner ett tag, se något bra program(om det går något bra på tv;n).


Later!

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards