Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Sofie - 22 augusti 2011 20:46

Marie Stömfeldt
I grund och botten är hon en klasskompis ifrån min gamla djurgymnasietklass. Ännu en unik och speciell tjej. Hon är verkligen en sådan som är sig själv i alla lägen och skiter i andra. Beundrar henne för det. Fler borde vara som henne.
Marie och jag hängde mycket ihop i skolan, ända tills hon bytte skola.
Även hon var och besökte mig när jag var inlagd och hon stöttade mig massor. Kom ut till mig sena kvällar bara för att sitta och prata. Peppa. Marie är en toppentjej!

 


Camilla Bergvall
En tjej jag inte känt så länge men ändå känns det som jag känt henne i flera år. Hon gick i klassen under mig i skolan och vi träffades genom gemensamma vänner. Jag tycker mer och mer om den tjejen för var dag som går. Hon har varit en stor bidragare till att jag blivit friskare och friskare i mina ätstörningar. Hon har fått mig att gilla mig själv mer än förut. Camilla är min fikakompis. Vet inte hur många gånger vi har varit ute och fikat den här våren. Fler gånger än jag orkar räkna upp. Haha. Mår bra av dig tjejen , kram på dig.

 




Elin Svenneke; Du är en superfin liten tjej. Vill så gärna att du ska få må bättre snart. Du är stark och kommer klara det!
Maria Sandberg; Crazy och störtskön brud ifrån parallellklassen som man har kul ihop med.
Mikaela Wadström; En tjej som jag inte känt så länge men ändå tycker mycket om. En stark och inspirerande tjej!
Josefin Eriksson; Superfin tjej ifrån klassen med jordens största hjärta. Har stöttat mig mycket genom åren
Catrin Brottman; Lärde känna dig genom skolan. Tycker så fruktansvärt mycket om dig. Du är underbar att prata med. Ledsen att du ska behöva må dåligt dock.



Sedan till alla er andra. Ni är säker superfina ni med, men jag känner er inte lika väl. En stor kram får ni iallafall.   

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards