Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Sofie - 26 augusti 2011 21:57

Fyfan för denna dag. Började i katastrof. För det första var jag tvungen att åka in till mando vilken bara det är extremt jobbigt. Sedan blev det inte bättre av att det var knas med tågen vilket gjorde att jag kom dit 1½ timme senare än planerat. Fick väldigt mycket skäll med det eftersom jag då missade frukosten. Hallå, som att jag kan påverka tågen eller?


Bråk och en sur Sofie. Fan vad jag är arg. Jag bara känner hur jag kokar inombords. Snart slutar jag där. Jag orkar inte med det längre. Kalla mig dum, självisk eller vad tusan ni vill men jag är säker på min sak. Där ska jag inte gå kvar länge till. Det är dags att jag och mando avslutar vår relation med varandra.


Dagen skulle ha slutat skit om inte finaste hjärtat Angelica ställde upp och kom in till stan för en liten fika och pratstund. Finns det någon finare person? Asså jag blir helt varm inombords. Jag är så van att få skit ifrån folk så när det dyker upp en sådan som hon blir jag .....så himla rörd. Rörd och tacksam. Jag är glad att jag har Angelica vid min sida. Det finns ingen som ställer upp som Angelica. Hon finns där och stöttar när man behöver det. Jag skulle ha gråtit sönder denna eftermiddag om inte Angelica hade kommit. När hon kom blev allting plötsligt så mycket bättre.
   Vad vore jag utan dig? Vad vore ett liv utan dig?

 

 

Annars har jag nördat mig och pluggat lite matte idag. Det var ganska svårt faktiskt. Har lite panik inför nästa vecka. Vill gå gärna fixa detta. Vill hänga med. Vill förstå vad läraren pratar om.


All my love to you!

 


Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards