Alla inlägg den 6 augusti 2011

Av Sofie - 6 augusti 2011 17:26

Ni skulle vart inne i stan idag asså, och sett prideparaden! Var det någon som gjorde det? Kunde inte låta bli det men jag fick ett fånigt leende på läpparna utav all musik och alla tjoande/skrikande/sjungande människor. Nästa år vill jag gå med.


Var egentligen inte alls planerat idag att jag skulle dragit in mot stan men så blev det ändå. Jag fick mig en riktig Sofie-dag idag. En eftermiddag på stan med mig själv och det behövdes kan jag säga.
Efter lunchen åkte jag in till stan, såg lite på pride som sagt och hamnade sedan inne på ett café där jag slog mig ner med min nyköpte kemibok och läste litegrann. Man behöver    sådana stunder för sig själv ibland också. Prova det vettja! Så skönt att inte behöva tänka på någon annan än sig själv.




Dessutom är jag glad och fylld av självförtroende just idag eftersom jag fått flera busvisslingar och blivit uppraggad asmycket idag och igår inne i stan. Kanske är jag finare än vad jag tror?



Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards