Alla inlägg den 8 februari 2012

Av Sofie - 8 februari 2012 17:40

Hey you guys, you guessed right. I´m back at mando. Och det känns faktiskt bra! Känner mig lugn och lättad på något sätt. För nu vet jag att jag bara helt enkelt får lov att släppa allt annat runt omkring mig för ett tag.
Även fast jag inte helt lyckats släppa oron inför skolan så börjar den minska lite. Jag menar, kan ju inte göra så mycket i det läge jag är i nu ändå när varken kropp eller själ riktigt orkar. Nu måste jag först fokusera på att bygga på hälsan lite mer. Sedan får jag ta tag i skolan. Som tur är har jag ett gäng underbara lärare som har lovat att hjälpa mig ta upp studierna igen när jag "vilat upp mig" en tid.


Det blir mandos heldygnvård nu för mig en kortare period. Men det var ändå lite det jag har hoppats på ändå. Och denna gång med mer motivation än någonsin. Så himla redo att ge järnet och försöka lyssna på folk och ta in alla goda råd jag får. Säger inte att det kommer vara superlätt varje dag för det kommer det verkligen inte att vara. Och kvällarna där kan vara extremt tuffa ibland, speciellt då det jobbar personal som man inte kommer bra överrens med. Men jag får försöka se över det denna gång. Inte haka upp mig för mycket på småsaker. Bara komma igång och äta igen. Äta och vila. Ta igen alla krafterna jag förlorat under vintern och hösten som gått.
Vet ännu inte vilken behandlare jag kommer få, är supernervös men förhoppningsvis blir det en som jag står ut med iallafall.


Fina människor. Vad ni än gör, låt alltid er hälsa komma i första hand.

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards