Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Sofie - 14 februari 2012 10:19

Jaha. Så var jag tvungen att åka rullstol nu också. Det suger rätt hårt men bara jag tar det lugnt så kommer jag komma ur det ganska snabbt denna gång. Men det är klart man känner sig som en idiot när man sitter i den. Känner mig ju inte attraktiv någonstans direkt. Men det är ändå en annan slags motivation i mig denna gång. Det känner jag. Och jag är för trött för att ens orka aktivera mig och springa runt nu ändå. Lika bra att jag sitter stilla här då. Haha. Som att jag kan göra någonting annat?
Idag är det alla hjärtans dag som folk säkert inte har missat. Jag har visserligen inte kille att dela denna dag med men ikväll kommer två fina och underbara vänner, Angelica och Josefine. Ska fan krama ihjäl dem.

Har fått ett matschema som känns ASstort men jag har lovat att göra mitt bästa denna gång. Dvs äta upp och inte slänga. Fan ta mig om jag fuskar och gömmer undan maten nu. Fast... känslan är ju jobbig när magsäcken spänner och man känner att man ska sprängas vilken sekund som helst. Tought shit.

Anyway. Ha en fin alla <3 s dag. puss

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards