Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Sofie - 15 februari 2012 15:30

Hmmjaa det händer inte så mycket här om dagarna direkt. Håller på att gå bananas. Men jag har skött mig exeplariskt då det kommer till mat och vila och på något sjukt sätt har min kropp anpassat sig väldigt bra till allt detta. Trodde absolut inte det skulle gå såhär snabbt men det har det gjort. Känner mig som en stor jättesvamp som bara suger i sig all näring den får i sig. Seriöst jag kan käka ganska mkt och 20 minuter efter måltider vara vrålhungrig igen. Wierd huh!?
Känns ändå skönt att inte vara konstant proppmätt hela tiden. Men hur ser mina dagar ut då?
Ja, det händer ju som sagt inte så mycket(det märks nu när jag bloggar. haha). Använder datorn extremt mycket. När orken är tillbaka ska jag även satsa på att läsa lite matte/kemi/fysik så inte all min kunskap försvinner.

Annars har jag förövrigt ätit kyckling idag med jordens mest osmakliga sås(intresseklubben antecknar). .
Min kropp och jag är ovänner just nu och den vill inte riktigt samarbeta alla gånger . Armar och ben krampar och magen gör konstant ont.. Men, shit happens.


  

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards