Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Sofie - 26 februari 2012 09:41

Har inte orkar blogga. Har varit ganska ledsen. Behandlingen går visserligen framåt. Jag äter bra och går upp i vikt men det är samtidigt jobbigt med alla förändringar. Jobbigt att acceptera att kroppen förändras, att jag lägger på mig vikt. Jag vet att det är ett måste men det är ändå jobbigt. Jag känner mig normalstor nu så hur kommer jag inte se ut om 6 veckor? Orkar inte ens fokusera på det nu.

Det har kommit nya patienter hit. En tjej är speciellt jobbig att se på just nu. Så himla liten, ynklig och, ja helt död. Blir alldeles gråtfärdig av att se henne. Hon är en spegelbild av hur jag själv var för 2 år sedan och det gör ont i mig att se henne och minnas allt det jobbiga. Jag vill inte minnas de smärtsamma minnena. Vill bara glömma.

2 veckor här nu. Tungt. Men jag har iallafall gjort allt rätt denna gång, till skillnad från förut då jag alltid fuskat. Så lite förtroende har jag fått iallafall.

Igårkväll färgade jag mitt hår. Jag och en annan tjej här körde spa-kväll. Det var kul. Fick man lite annat att tänka på.

Nu måste jag vila. Chiao.


Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards