Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Sofie - 15 maj 2012 12:52

Hemmadag. Planen var att sätta mig och plugga kemi men jag kan inte direkt påstå att jag fått så mycket gjort ännu. Ska skriva min kemitenta om drygt 2 veckor så det gäller att jag lägger på ett ordentligt ryck nu så jag får det överstökat en gång för alla. Har insett hur svårt det här med självstudier faktiskt är. Iallafall för mig.
Jag behöver nästan någon som står där vid min sida och pushar på. Behöver något ställe att kunna gå och sätta mig och plugga på för där hemma är det så mycket annat som distraherar. Bra program på tv:n, , fint väder osv..

Har varit duktig och sökt några jobb också. Håller verkligen tummarna nu. Jag seriöst måste få tag i något jobb väldigt snart för jag är luspank. Och jag vill nå mina drömmars mål någon gång. Jag vill börja min drömutbildning. Kanske inte blir om 1 år men innan jag fyller 30 iallafall. Önska jag hade en pengarautomat och bara kunde hosta upp några hundra tusen just nu .

<3

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards