Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Sofie - 17 maj 2012 22:16

Chai-te;
Smakar sådär kryddigt och sött. Riktig mysigt vinterte egentligen men jag kör det även på vår/sommar/höst.
 

Chail-latte;
Detta är snäppet ännu bättre! Med varm mjölk + sirap + annat smått och gott smakar detta som pepparkaka. Kan också drickas året om egentligen men det är som mysigast att dricka på vintern.
 

Pepsi MAX;
Jag bojkottar cola och fanta. Pepsi MAX är min nya drog när det kommer till just läsk. Faktiskt så är det i pricnip den enda läsken jag dricker. Älskar den där söta smaken. Skiter i om det anses onyttigt med det där sötningsmedlet, jag gillar det sjukt mkt. Kan lätt dricka 1½ liter på en dag om det är varmt ute.
 

Jordgubbssaft;
Nostalgi! Barnaminnen. Så himla gott och släcker törsten så bra ute en varm sommardag. Ska gärna drickas med sugrör för den bästa känslan.
 

Proviva;
Okej, detta är helt mandos fel. Prövade proviva första gången jag lades in på mando och då det typ var den enda drickan de hade (förutom mjölk och äcklig äppeljuice)drack jag det varje dag flera gånger. Alla smaker är såklart inte goda men blev helt kär i nyponsmaken. Köper hem den ibland och guu så god den är. Har aldrig provat den varm men det är nog säkert minst lika gott. Prova ni!
 

Glögg;
Ooooh, älskar älskar älskar. Vinter och glögg . Finns det något mysigare?
 

Latte;
Älskar alla former utav lattar. Kaffe latte, vanilj latte , islatte, smaksatt kaffe latte. Alla former utav kaffedrinkar skulle man kunna säga. Det är min förra behandlares förtjänst då det var han som introducerade mig i kaffets magiska värld. Haha. Tack för det du min käre vän. 
 

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards