Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Sofie - 19 maj 2012 20:54

Lördagen startade upp med hemmagjorda scones på morgonkvisten. Jag är fan mästerkock tror jag. Mumma!
Efter lunch drog jag in mot stan och mötte upp finaste Emelie. Vi åt yoghurtglass (finns inte ord för hur gott det är), satt vid vattnet och myste och gick en vandring genom staden, fotade och pratade i massor.

Det är så underbart just nu. Det känns så bra att leva. Jag känner mig glad, lycklig. Snälla underbara känsla , håll i dig!

               

Av Sofie - 19 maj 2012 20:41

Asså. De senaste två dagarna har varit helt ... helt underbara. Kan inte beskriva med ord hur BRA jag har mått. Ingenting har fått bort smilet från mina läppar. Jag har känt mig så levande. Skrattat från botten av hjärtat.

Fredagen startade upp med matteplugg borta på Universitetet(som gick super). Fattade för en gångs skull verkligen allt jag höll på med vilket inte är ofta. Haha.
Sedan fick jag många roliga telefonsamtal som fick mitt hjärta att ta ett par extraslag. Mer info får ni nästa vecka.
Eftermiddagen spenderades med bästis Angelica. Vi träffades och tog en fika på Waynees och därefter bar det av mot Rotebro där vi stosade runt i solen och fotade.
           


Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards