Alla inlägg den 2 november 2010

Av Sofie - 2 november 2010 21:55

Har haft så sjukt kul idag. Har varit ute på en riktigt äventyr och gjort en sak som jag länge drömt om. En utav mina många små drömmar har uppfyllts. Och resultatet kommer troligtvis kunna ses någon gång i februari-mars nästa år. Om det blir så som jag vill.

Har träffat en massa trevligt folk. Knytit lite kontakter. Haft allmänt trevligt. Och även fast jag var yngst i gänget gick det bra. Ingen behandlade mig som den lilla barnrumpa jag är, höhö. Det där med ålder är så lustigt. Iband kan jag känna mig supervuxen och mogen utav mig, andra gånger känner jag mig inte en dag äldre än 7 år   .


Imorgon fortsätter roligheterna. Då måste jag upp redan vid halv 5-5 för att hinna ta mig dit jag ska befinna mig. Jag kommer vara trött som en gnu och knappt få någon blunds sömn men det är det värt - helt klart! Jag kan sova resten av livet om jag så vill. Men detta kan jag inte göra någon annan gång i livet.


Har ätit extremt mycket skräp idag men det är också skit samma. Försöker leva livet och inte tänka på vad som passerar min mun. Mat är bränsle och ett livsnödvändigt för att leva. Sedan gör det ju inget om man kan njuta lite utav det också   .


Ska leta mig till sängen strax. Godnatt!

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards