Alla inlägg den 10 november 2010

Av Sofie - 10 november 2010 23:03

Min skola är bara så himla bäst. Vi får göra roliga och ibland lite udda saker också. Idag tex har vi (halva klassen) varit ute och tagit 4-hjulings körkort. Vi fick först några timmar på oss att träna och det var två gubbar som förklarade och gjorde massa övningar åt oss och sedan i slutet fick vi köra en slinga i skogen för dem för att de skulle kunna bedömma oss.


Det var nog en av de roligaste sakerna jag någonsin gjort.Trodde från början att de skulle bli svårt eftersom man måste styra maskinen mycket med kroppen, flytta sig åt det hållet man ska svänga osv, och med tanke på att jag kanske inte är jordens största person(fysiskt sätt) så var jag orolig att min vikt inte skulle räcka för att få maskinen att svänga men det gjorde den minsann.


 


Jag fick världens sötaste lilla maskin. Kallade honom för lille-plutt   . Jag och lille-plutt jobbade bra tillsammans. Vi var ett fint team.

Så nu har man 4-hjulings körkort! Nu får folk akta sig ute på vägarna.


PUSS

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards