Alla inlägg den 5 november 2010

Av Sofie - 5 november 2010 13:36

Så himla skönt. Det är fredag idag min första lediga dag för den här veckan. De senaste iallafall tre dygnen har varit långa och ansträngande(men dock roliga)  . Jag har pysslat lite med film och TV om sanningen ska fram. Gjort lite små jobb för olika produktioner. 


Fick en söt kommentar om att jag kunde visa lite mer bilder på mig själv och skriva lite "dagens ... " saker. Önskar jag kunde ta kort men jag har ju tyvärr ingen kamera(kanske borde önskat mig det i födelsedagspresent?). Snart jul ändå, får kanske satsa på en kamera då istället. Lånar ibland pappas och fotar med den, då lovar jag att lägga ut lite bilder.


Lite dagens då

Dagens humör = Neutral. Ganska trött faktiskt, inte blivit så mycket sömn denna vecka.


Dagens klädsel = Jeans och lång tunika. Igår och i onsdags gjorde jag ett jobb som krävde att jag skulle gå klädd som en tjej på 50-talet. Såg förhemsk ut, haha. Den looken passade verkligen inte mig. Tänk er Sandy i Grease så vet ni ungefär hur jag såg ut.


Dagens roligheter = Har inte hänt så mycker än så länge. Varit i centrum med mamma och handlat.


Dagens viktiga = Ska ringa ett viktigt samtal i eftermiddag.


Dagens låt = Får bli det mesta på the vioce eftersom det är de enda jag lyssnat på idag.


Snart ska jag gå och baka bullar med mamma.Fredagsgott sådär.


PUSS

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards