Alla inlägg den 25 november 2010

Av Sofie - 25 november 2010 20:02

Vilken otroligt intressant dag jag haft. Eller inte särskilt. Har spenderat halva dagen i skolan där vi hade djurhållning i park. You just gotta love my school with it´s funny and strange subjects, haha. Vilken skola läser om vilda djur och sånt? Inte många skulle jag tro. Men sedan så är min skola lite udda också. Läsa om djur känns mer som en lekstuga än skolarbete. Inte är det särskilt svårt heller. Men jag älskar att vara där. Ska verkligen fortsätta som nu så jag aldrig mer ska behöva hoppa av skolan eller sluta pg.a sjukdom. Aldrig behöva hoppa av skolan igen för att jag blir så sjuk så jag inte orkar fortsätta. Har redan haft mitt halvårs studieuppehåll.-  Det räcker!


Läste som sagt om djur på lektionen och nu är vi inne på fåglar. Så jag har suttit och letat fakta om påfåglar och lite annat. Hör ni hur löjligt det låter. Haha. Men det är kul iallafall. Har också haft min första religionlektion , så kul! Tycker religion är riktigt riktigt kul faktiskt. Hann aldrig påbörja den kursen i vintras/våras eftersom jag blev inlagd på mando. Suck.

Men nu har jag fått hem en fet religionsbok som jag ska lusläsa halva natten :).


Det enda negativa med dagen var snöstormen... Hatar det. Hatar snö. Hatar kyla som får mig att frysa som en liten chihuahua. Hatar hatar hatar. Men älskar dagen förövrigt!


Ta hand om er <3

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards