Alla inlägg den 14 november 2010

Av Sofie - 14 november 2010 20:31

Idag har jag vart på hälsomässan i Älvsjö med två vänner. Det var verkligen sjukt mycket saker att göra och superkul att gå runt där. Och jag tycker faktiskt som jag sa inte det är något fel med att vilja gå på en sån mässa. Folk kanske höjer på ögonbrynet när jag vill gå dit men vad tusan, jag får väl ändå göra vad jag vill? Inget fel med att vilja vara hälsosam. Det kanske förresten ska bli min nya grej , vara hälsosam. Inte sjukligt smal och undernärd men smal och samtidigt hälsosam. Vill nog hellre vara en hälsosam muskelknutte än överviktig iallafall. Nä nu ska här byggas muskler! Behöver ju ändå upp lite mer i vikt.


Fick inte så jättemycket köpt faktiskt. Det mesta var så dyrt och jag är en snål jäkel , hehe. Men jag kom iallafall hem med några påsar te, ett med fruktsmak och så mitt älsklingste, chaite. Sedan fick jag provsmaka massa saker därborta. Allt ifrån torkade frukter till hälsodrinkar. Smakade faktiskt gott   .


Kvällen ska spenderas framför soffan med ett paket glass, te   och beck.


   Nytagen bild ifrån festen i fredags. Enyoj




Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards