Direktlänk till inlägg 12 augusti 2011

När dagar inte blir som man planerat

Av Sofie - 12 augusti 2011 22:26

De här senaste dagarna har verkligen blivit konstiga. Inte nödvändigtvis konstiga på ett dåligt sätt utan mer konstiga i den bemärkelsen att jag inte gjort någonting planerat. Jag hade planerat in massa saker den här veckan, varje dag. Trodde jag hade klart för mig vad jag skulle göra på varje dag men när den dagen väl kom blev det så att jag gjorde helt andra saker än vad jag från början hade planerat. Haha.

Igår skulle jag provjobbat på ett ställe men det visade sig att det bara blev en kort liten intervju så mitt provjobb sker imorgon istället. Nervös tjej.
Efter den korta intervjun åkte jag iväg på en spontanfika med en väldigt fin och speciell kille jag lärt känna.

Känns inte riktigt som jag när jag skriver det här nu. Jag brukar inte vara den som umgås med killar på det där sättet. Aldrig haft någon relation med någon. Jag vet inte hur man gör eller ska bete sig. Trots min ålder har jag absolut noll erfarenhet. Men guud jag tror jag gillar honom på något sätt. Kanske mer än en vän. Och vad är det han ser i mig isåfall?  Vad är det med mig som han finner attraktivt?


Idag skulle jag sitta i någon testpanel för typ elektronikapparater men istället blev det möte med fina Angelica inne istan och sedan ett spontanbesök hos Elin som för tillfället befinner sig på SÖS. Blandade känslor men samtidigt kändes det fint och värdefullt att få komma dit. Få stötta en vän man tycker om. Hon fick en nalle av mig som jag själv haft då jag varit inlagd tidigare. Tackar både Elin och Angelica för dagen.


spontan får bli veckans ord.

 
 
elin

elin

14 augusti 2011 20:01

världens bästa sofie är du <3

http://polkahjarta.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofie - 27 november 2019 13:42


Har inte använt denna plattform på länge. Har väl typ inte orkat skriva, även om jag hade varit i stort behov utav det. Blir jävligt ledsen när jag läser mina tidigare inlägg, jämför med nu och inser att "nä det har fan inte hänt så mycket i mitt liv...

Av Sofie - 13 juni 2017 20:07

Nu är det sista veckan i skolan för mig, och jag kan ju verkligen säga att tiden har gått sjukt snabbt egentligen. Den 21a augusti 2016 startade utbildningen och jag tänkte då att "men guud det är ju hur lång tid som helst kvar tills juni 2017" men n...

OMG

Av Sofie - 20 maj 2017 00:10


Asså OMG vad längesedan jag bloggade. Sjuhelsike längesedan, haha. Typ sisådär ett halvår. Det händer på något sätt så mycket saker i mitt liv, rätt mycket kaotiska saker just nu. Mycket motgångar kan man säga. Ibland stannar man upp och tänker "hur ...

Av Sofie - 29 december 2016 23:52

Hehe, hejsan svejsan. Såg igår att jag la ut mitt senaste inlägg den 3e december vilket ju var ett bra tag sedan. Jag överdriver inte när jag säger att det har varit galet mycket i skolan för mig nu innan lovet. Vi har haft många scenredovisningar , ...

Av Sofie - 3 december 2016 19:47


Har ju alltid sagt det, att jag är en enorm känslomänniska. Många har irriterat sig och stört sig på detta. Som att det inte är okej att få visa sina känslor öppet. Här i vårat samhälle i Sverige ska man helst försöka hålla allting inom sig, inte öpp...

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards