Alla inlägg den 15 december 2013

Av Sofie - 15 december 2013 22:11

Medan jag laddar upp inför nästa "historia-inlägg" får ni lite udda fakta om mig.

1# Jag kan sjunga med stängd mun.

2# När jag var 11-15 hade jag en liten svart kanin som hette Max. Han dog utav inälvsparasiter.

3# Jag var livrädd för att få glasögon när jag var liten så jag brukade alltid tjuvkika in i skolsysters rum på den där tavlan där man gör själva syntestet och memorerade bokstäverna.

4# Det var en myra som byggde bo i mitt öra när jag var liten.

5# Jag kan inte se skräckfilmer utan att drömma mardrömmar nätterna efterråt.

6# Jag var riktigt duktig på origentering när jag  var liten och har vunnit priser för det.

7# Några utav favoritprogrammen när jag var liten var Arthur, Dr Mugg , Dr Cosmos och Rea.

8# Jag hade en period i mitt liv då jag brukade sitta och äta i duchen om kvällarna.

9# Jag gråter till alla sorliga filmer. Så fort det blir lite känslor i filmerna rinner mina tårar.

10# Min bardomsdröm var att bli delfintränare på Kolmården.

11# När jag var 12 färgade jag håret för första gången, rött.

12# Jag har tagit om mitt hål i näsan 2 gånger.

13# När jag var 13 hade vi en utbytesstudent från Polen som bodde hemma hos mig 1 vecka. Hon var speciell.

14# Jag tycker dokusåpor är väldigt roande. Big brother, Paradise Hotel, Robinsson m.fl

15# Jag var besatt av min lärare i 8an. Skrev dikter till henne. Dyrkade henne.

16# Jag har övernattat under bar himmel ute på en savann i Afrika.


 

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards