Alla inlägg den 23 december 2013

Av Sofie - 23 december 2013 20:30

Dagen före den stora dagen. Den man alltid längtade till som barn. Nu är det väl inte lika stor grej längre.
Firade dessutom "mini jul" för två dagar sedan med paketöppning, julbord och hela köret så morgondagen blir nog inte så stor. Är dessutom redan trött på julbord, haha. Hur ska den här veckan gå? Efter veckans slut kommer jag inte ens vilja se en prinskorv, sillbitar eller vörtbröd.

Min dag har rullat på ovanligt snabbt. Dagen började med ett besök hos psykologen as usual. Det sades inte så mycket vettiga saker alls ärligt talat. Bara bita ihop och se glad ut. Eller något..
Sedan var jag förbi och lämnade ett litet brev till min behandlare. Haha asså jag och brev. Jag blev typ känd som "hon som skriver brev till alla" på gymnasiet. Men jag älskar det. Älskar att skriva små uppmuntrande brev till folk. Det blir alla glada över.
 

Eftermiddagen har spenderats med två fina vänner. Jag är seriöst så jäkla tacksam över att jag ens har någon vän över huvud taget. Jag är liksom inte vad vid det. Jag var ju hon den där ensamma utan vänner, och nu plötsligt har jag vänner. Tror jag. Hoppas jag.

  Nu laddar jag ändå upp inför julafton med bingolottos uppesittarkväll som tusentals andra människor här i vårt avlånga land.

   

Presentation

What doesn´t kill you makes you stronger

Fråga mig

31 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Frågor


Ovido - Quiz & Flashcards